כיום תחום הדיגיטל הינו חלק מהותי מליבת העשייה בארגון – בשירות, בשיווק, בתפעול ובמכירות. מערך Omnichannel במוקדי השירות אשר מעניק ללקוח מענה בכל ערוץ פניה או מכירה, שילוב של פעילות מדיה חברתית, אפליקציות תומכות, פורטל פנים ארגוני, ניטור משפכי שיווק ועוד. החדשנות הבלתי פוסקת בתחום ה-360 מצריכים כל ארגון לחשיבה דינמית אשר מעניקה מענה לצרכים ושומרת עליו מוכן לעתיד, בכל רגע נתון. ההיכרות הרחבה שלנו עם המערכות, האפשרויות והחדשנות מאפשרות לנו לשלב את הכלים הנדרשים בתוך מערך הארגון, לסייע הטמעה ובהפעלה הנדרשת שלהם, כחלק מפרויקט תשתיות או כפעילות ממוקדת.
בחברת IT Solutions קיים ידע עצום על ניהול והשבחת מוקדים, מערכי שירות וצוותי מכירה. אנו יודעים לשפר את עבודת הצוות באמצעות הגדרת שיטות ושגרות, לקדם ולהגדיר תהליכי עבודה חדשניים מותאמים לצרכי הלקוח ולחווית העובד. יחד עם לקוחותינו הצלחנו להגיע להישגים מרשימים של קיצור SLA, העלאת ציון סקרי שביעות רצון לקוח ב- 30% , שיפור חווית הלקוח, הגדלת היקפי המכירות בשטח ובמוקדי המכירה ועוד.
יחד נוכל להפיק את המיטב ממערך השירות והמכירה בארגון שלכם ולהוביל איתכם הצלחה עסקית וכלכלית