רב ערוציות

רב ערוציות

IT SOLUTIONS מובילה איתך חדשנות בארגונך!
עם התפתחות הטכנולוגיה והמודעות לרשתות חברתיות הלקוחות מעוניינים לתקשר עם הארגון בערוצים שונים. ערוצי התקשורת המסורתיים כמו טלפון, פקס, אי-מייל ממשיכים לתת מענה ללקוחות לצד התפתחות ערוצי התקשורת החדשים כמו צ'ט, מדיה חברתית ואפליקציות סלולאריות.
כלל הארגונים היום נערכים לעידן החדש למתן שירות ומכירה במגוון ערוצים – האם גם הארגון שלך בדרך לשם?
התפיסה החדשנית, התופסת יותר ויותר מקום בעולם כולו, מובילה תובנה שלקוח פונה לארגון בערוץ שבו נוח לו ברגע מסוים. הלקוח דורש זמינות ומיידיות. בעולם הרב ערוצי הלקוח יכול להתחיל את הפניה/הרכישה באמצעות אפליקציה סלולרית במהלך פגישה, להמשיך את הטיפול בשיחה טלפונית עם מוקד השירות מביתו, לסיימו במילוי טופס באתר האינטרנט של החברה ולסגירת מעגל הטיפול לקבל מהארגון הודעת SMS לטלפון הנייד המאשר את ביצוע הפעולה.
מבחינת הלקוח, מדובר בפניה אחת, והוא מצפה שאנחנו נכיר אותו, נדע מה הצרכים שלו ברגע זה ונספק לו מענה מהיר ואפקטיבי.
כדי לספק ללקוחות ה ארגון אפשרות לקבל שירות ולבצע רכישה בכלל הערוצים באופן יעיל, מקצועי ומיידי נדרש לגבש תפישת הפעלה, תהליכי עבודה ומדידה אפקטיבית. במקביל נידרש לבחור מערכת טכנולוגית חדשנית שתתמוך בצורך של ארגונך בצורה הטובה ביותר.

אז מה צריך לעשות עכשיו? איך מתחילים? במה משקיעים?
כאן, אנחנו נכנסים לתמונה.  צור קשר
מנהלי הפרויקטים שלנו המתמחים בעולמות העסקיים והטכנולוגיים בעולם השירות, מכירות ושינוי ארגוני ינהלו איתך את הדרך לבחירת חלופה והטמעת שירות רב ערוצי בארגונך לשיפור התוצאות העסקיות !