השיטה

השיטה

לאורך השנים פיתחנו ב IT Solutions מתודולוגיית עבודה ייחודית. השיטה שלנו מבוססת על ראיה כוללת של הרובדים השונים בארגון מנקודות מבט שונות. שיטה זו מאפשרת איתור הזדמנויות עסקיות, קידום חדשנות ושיפור התוצאות העסקיות לאורך זמן.

שילוב נקודות מבט שונות מאפשרות לנו לתת ערך מוסף לארגונים לצד ראיה כוללת של הארגון – אנשים, טכנולוגיה, תהליכים
רובד ראשון: אנשים

כשאנו מגיעים לארגון אנו מבינים שהארגון מורכב ממגוון אנשים ותפקידים. עבודה עם בעלי המקצוע השונים בארגון הינה מאתגרת והמנוע להצלחת הפרויקט. אנו מקפידים לערב את כלל הגורמים בפרויקט כחלק מניהול השינוי. אנו מקדמים תהליכי הטמעה כגון: הדרכות, תקשור פנים ארגוני ופיתוח ארגוני.

לסיפור לקוח

רובד שני: טכנולוגיה

הטכנולוגיה אינה המטרה אלא האמצעי להשגת התוצאות העסקיות. אנו בעלי הבנה וניסיון רב בכל עולם טכנולוגיית המידע והממשקים הדיגיטליים. אנו מאבחנים, מאפיינים ומתאימים לכל ארגון את הטכנולוגיה שתסייע לו להשיג את התוצאות האופטימליות בהתאם ליעדים העסקיים, לצרכי הארגון ולסביבה הארגונית. מערכות CRM, ERP, בינה מלאכותית, מחשוב ענן, שירות לקוחות Omnichannel, Multi channel וביצוע טרנספורמציה דיגיטלית מלאה. הפרויקטים כוללים אבחון של צרכי הארגון, אפיון מסמך הדרישות, התאמה של ספקים ותוכנות לארגון, מציאת הפתרון האופטימלי וליווי הטמעה בכל נקודות הממשק.

לסיפור לקוח

רובד שלישי: תהליכים

תהליכים ארגוניים הינם המנגנון שמפעיל את הארגון. כללי המשחק שעל פי הם הארגון מגיב ונע קדימה לאור המטרות העסקיות. אנו מלווים את הדרג הניהולי הבכיר בתהליכי קבלת ההחלטות הטקטיות והאסטרטגיות – בהתאם לצרכים ולאתגרים העומדים בפני הארגון. ובמקביל, מבצעים ניתוח של התהליכים הקיימים והתאמתם לצרכים המשתנים בשוק הדינמי. אפיון מחדש של תהליכים יכול להתמקד בקפיצת מדרגה בשירות הלקוחות של הארגון, במערכי המכירה ובממשקים הפנימיים.  אנו מבינים שקצב העשייה מהיר ולפיכך אנו תמיד מייצרים Quick wins לארגון המאפשר התקדמות ועשייה בטווח המיידי

לסיפור לקוח

מבט מבחוץ

אנו מגיעים אל הארגון מבחוץ, ללא תלות בספקים או בגורמים אחרים– באופן אובייקטיבי. עמדה זו מאפשרת לנו לנתח את הסביבה העסקית באופן שהארגון לא תמיד מסוגל לראות בעצמו. ומאפשרת לנו לאמץ זוויות ראיה שמציבות את הצלחת הארגון במרכז ומובילה אותנו לאבחן פתרונות ארגוניים וטכנולוגיים, ספקים ותוכניות עבודה בהתאמה אופטימלית לצרכי הלקוח.

העמקה פנימה

אנו מובילים אל מול הלקוחות שלנו תהליכי עומק הכוללים כניסה לשגרת העבודה והמציאות הארגונית של הלקוח בכל הרמות. אנחנו נוכחים בשטח, משוחחים עם הלקוחות, הספקים ואנשי המפתח בהיררכיות השונות של הארגון. אנו לומדים להכיר היטב את התהליכים הארגוניים בכלל היחידות, את מסע הלקוח, את המערכות הטכנולוגיות, המטרות העסקיות והיעדים. אבחון מעמיק זה מאפשר לנו להגדיר את החוזקות והאתגרים הדורשים התערבות.

סיפור לקוח

יישום וליווי

אנו מחויבים להצלחה העסקית של כל אחד מהלקוחות שלנו. כיון שכך, השירות שלנו לא כולל רק ייעוץ חיצוני אלא ניהול בפועל של הפרויקט על כל היבטיו, בגישת hands on. אנו מייצרים תוצאות בשטח, מניעים את כל הגורמים לאורך הפרויקט, מוודאים עמידה בלוחות זמנים ובמסגרות תקציב ולא מתפשרים על הרמה המקצועית לאור היעדים והסטנדרטים שנקבעו – עד להשגת תוצאות הפרויקט.

לסיפור לקוח