מערכות קומרס

תחום  ה – E-Commerce הפך בשנים האחרונות לאחד מערוצי הפעילות המרכזיים עבור חברות רבות ולקוחותיהם – בעולמות ה – B2B וה – C2B כאחד. בעקבות הטרנספורמציה הדיגיטלית המואצת של תקופת הקורונה, הפכו מערכות הקומרס להיות יסוד עוד יותר חשוב ומרכזי בפעילות העסקית ובתוצאות הכלכליות של חברות וארגונים בתחומים השונים. חברות רבות בתעשיות שונות, נמצאות כיום בפיתוח מואץ של מערכות און-ליין שבהם מתאפשר ללקוחותיהן לקנות ולהזמין מוצרים בקלות ופשטות, תוך שימת דגש על התאמה אישית, שילוח מהיר ומלאי עדכני ודינאמי.

אחד האתגרים המשמעותיים בתחום זה הוא הטמעת מערכות קומרס תוך שמירה על רציפות עם פעילויות ה – OFFLINE על-ידי יצירת אסטרטגית רב-ערוציות וסנכרון שלהם עם אסטרגית שירות, מכירות, שיווק וחווית לקוח עדכניות. לשם כך, יש לבצע התאמות במתודולוגיות העבודה, בסביבה הטכנולוגית ובפעילות המערכתית – על מנת לשמר חווית לקוח מספקת ואחידה בכלל הערוצים.

המעבר לפעילות און ליין מחייב התאמה טכנולוגית של מערכות הקומרס למערכות מלאי, בילינג, שירות, שילוח ולוגיסטיקה ועדכון מתודולוגיות העבודה והוא חייב להיות מדויק ומותאם לארגון.
אי לקיחה בחשבון של כלל הפרמטרים האלו, עלול לייצר לארגון יותר נזק מתועלת ולהביא למצב בו מערכות אינן עומדות בעומס, ישנה עליה במספר התלונות וירידה בשביעות הרצון של הלקוחות ומכאן גם נוצרת נטישה של לקוחות שחווית הלקוח שלהם/ן נפגעת.

אנחנו ב – IT Solutions, מסייעים לארגונים וחברות לאפיין, לבחור ולהטמיע מערכות קומרס *בהתאמה מלאה* לתחומי הפעילות שלהם, למוצרים ומורכבותם, אופן ניהול המלאי ותוכניות התמחור שלהם. אנו עובדים עם מגוון מערכות כגון  MAGENTO, SAP, SALESFORCE, ORO, SHOPIFY ו – WOOCOMMERCE – וכן מערכות כגון MIRKL ו –  ETONIאשר רלוונטיות לארגונים הזקוקים באופן ספציפי לפתרונות MARKETPLACE. אנו נוכל לסייע לכם לבחור את המערכת המתאימה והמדויקת ביותר עבורכם – בצורה בלתי תלויה  – וללוותכם לכל אורך הדרך עד להטמעה מוצלחת.

 

מה יוצא לכם/ן מזה?

1. שיפור בחוויית הלקוח המאפשר ללקוח לצרוך את השירות/המוצר בזמן ובמקום המתאימים לו

2. אפשרות להציג ללקוח מגוון מלאים גדול יותר שאינו מוגבל לחללים הפיזיים של החנויות

3. יכולת לייצר ללקוחות חווית גלישה פרסונלית ומותאמת אישית אשר תגדיל את אחוזי ההמרה

4. אפשרות לאיסוף דאטה שיאפשר לייצר חווית לקוח טובה ופרסונלית יותר לצד שיפור של הצעות UP-SAIL ו CROSS-SAIL – .

5. אפשרויות ליישם משפכי מכירה מורכבים יותר תוך הפניה לאתר מפלטפורמות חיפוש כמו גוגל ורשתות חברתיות ושימוש בפלטפורמות אלו לפרסום ו – RE – MARKETING להגדלת המרות

6. אפשרות למכור יותר, העלאת היקפי המכירה וגודל העסקה הממוצע

7. אפשרות לתת לאנשי המכירות להתמקד בשיווק, בפיתוח העסקי וברעיונות חדשים

8. אפשרות לחלק עומסים בין מחלקות השירות השונות, כולל הטמעת מערכות צ'אט מתקדמות אשר יפחיתו מראש את מספר הפניות לנציגים

 

איך עושים את זה יחד?

שלב ראשון: ניתוח המצב הקיים ואפיון הצרכים – בשלב זה נבחן את המצב הקיים, נבין את עולם התוכן שלו, נשוחח עם בעלי העניין הרלוונטיים ונכיר את ערוצי המכירה הקיימים היום. נאפיין ונגדיר את הצרכים עסקיים, את מודלי תמחור, יעדי מכירה (און-ליין ואוף-ליין), ניהול מלאי ושילוח וכמובן נבין לעומק את פרסונות היעד שונות של החברה.

שלב שני: בחירת פתרון מתאים – נבחר את פלטפורמת הקומרס המתאימה ביותר לצרכי הארגון ונבין מהם השינויים וההתאמות שיש לבצע בתשתיות הטכנולוגיות והארגוניות השונות של הארגון כולל התייחסות למערכי מכירה ושירות בערוצים השונים – על מנת לבסס אסט' קומרס ורב-מערכתיות מוצלחת. כאן, נקפיד להמליץ על פתרון שיאפשר לבצע שינויים והתאמות בהמשך ואשר יתמוך בגדילה והתפתחות של הארגון בעתיד ולאתגרים שיצוצו בהמשך.

שלב שלישי: שלב היישום – לאחר בחירת המערכת המתאימה, נלווה את הארגון לאורך כל התהליך כולל יצירת תשתיות, חיבוריות למערכות קימות, תמיכה בשינוי הארגוני והכל בליווי מתמשך לאורך זמן, בתהליך מדויק ומותאם אישית לארגון – על מנת לעמוד באתגרים שבדרך ולהגיע ליעדים העסקיים הרצויים.

 

שאלות שכדאי לשאול?

1. האם הארגון שלך עובד היום ב- ONLINE ומיישם אסט' מכירות רב-ערוצית?

2. האם את/ה מודעים לכלל הפתרונות הקיימים היום השוק, לפערים ביניהם ולהבדלים ביניהם?

3. האם מערכת הקומרס שלכם/ן מתממשקת ועובדת בהלימה עם מערכות נוספות שקיימות אצלך כמו CRM, ERP ו – BILLING ויודעים למשוך/לקבל מהן מידע בצורה שוטפת?

4. האם מערכת הקומרס הקיימת שלך מאפשרת לך ליישם עקרונות של פרסונליזציה, UPSAIL ו – CROSS SAIL מותאמים אישית?

5. האם את/ה מודע/ת למודולים השונים והמגוונים של מערכות הקומרס ולעלויות שלהן?

6. האם את/ה מודע/ת למשמעויות התחזוקה של מערכות אלו, להון האנושי הנלווה לתפעול שלהם ולעדכון תהליכי העבודה שיש לבצע על מנת שהטמעתן תצליח?

7. האם את/ה יודעים האם נכון לכם/ן יותר לפתח מוצר קומרס ייעודי או להשתמש באחד מהמוצרים הקיימים?

8. האם מערכת הקומרס שלך מאפשרת לך למקסם את איסוף הדאטה על הלקוחות שלך?

 

למי זה מיועד?

  • סמנכ"לי פיתוח עסקי, שיווק, מכירות וסחר – שרוצים להגדיל את היקפי המכירות, לשפר את חווית הקניה וחווית הלקוח להגדיל את הכנסות החברה ולמקסם את הרווחים שלה
  • מנהלי חווית לקוח – שמעוניינים לשפר את חווית הלקוח, לייצר אסטרטגית חווית לקוח רב-ערוצית ולספק חווית לקוח פרסונלית ומדויקת יותר שתאפשר הגדלת היקף עסקאות ומכירות והעלאת שביעות רצון של הלקוחות
  • סמנכ"לי מערכות מידע – אשר מעוניינים לענת על צורך עסקי מהותי של הארגון שלהם או ליזום פיתוח של ערוץ מכירה מרכזי נוסף בהתאם לדרישות החברה תוך התאמת הפלטפורמה הנכונה ביותר ביחס למערכות הקיימות בו, סוגי ה"מוצרים" ודרישות פנים ארוגניות.
  • מנכ"לים/ות – שמעוניינים להתאים את חווית הקניה לעידן הדיגיטלי ולפתרונות המתקדמים שקיימים היום בשוק ולבסס אסטרטגיה רב ערוצית, תוך מיקסום היקפי המכירה ורווחיות החברה מלקוחות קיימים, חוזרים וחדשים
צרו קשר