אנו רוצים לשפר את חווית הלקוח

מדוע?
כי שירות הוא המפתח לצמיחה עסקית
על פי חברת המחקר פורסטר כ- 50% מכלל הארגונים עוסקים באופן שוטף בטיפול ושיפור חוויית לקוח לא טובות (להוריד). ואתם?

פיתוח תפיסת שירות ומכירה: ניתוח מסע הלקוח ורגעי האמת שלו אל מול הארגון, בניית תפיסת שירות ומכירות הכוללת הגדרת מדיניות, תהליכי עבודה, ערוצי שירות מועדפים ללקוח וכד'.
אנו מתמקדים על פיתוח שירות מבדל עבור הארגון – "מעל לציפיות הלקוח" – כמנוף לצמיחה עסקית.

הטמעה רב שלבית: יישום של תוכנית עבודה פרקטית הכוללת תוצאות מהירות (quick wins) לצד תהליכים לטווח הבינוני והארוך.

צוות IT Solutions מלווה את הלקוח בכל השלבים בפרויקט ובביצוע בפועל.

דוגמה לפרויקט חוויית לקוח >>>
לקבלת פתרון מתאים, צור קשר >>>

צרו קשר