אנו רוצים לנתח את מסע הלקוח בארגון

מהו מסע לקוח?
מסע הלקוח הוא למעשה זיהוי נקודות המגע שלנו מול לקוחותינו מהמפגש הראשוני ועד לסיום ההתקשרות. מסע הלקוח בוחן את האינטראקציה של החברה עם הלקוח בכלל הערוצים ועוקב אחר המסלול שעובר הלקוח.
נקודות המגע אלו יכולות להיות: צור קשר באתר, קריאה של מייל שיווקי, ביצוע רכישה, התקשרות למוקד שירות, התכתבות עם מוקד שירות, סיום התקשרות ועוד.
בעידן החדש בו יש מגוון ערוצי התקשרות עם הארגון מייצרת מסעות לקוח מגוונים ומורכבים.
קצב ההתפתחות הטכנולוגית מייצר ציפיות גבוהות מצד לקוחותינו לקבלת שירות. לפיכך, על כל ארגון להתאים עצמו ללקוחותיו.

הפתרון שלנו:
מיפוי מסע הלקוח זוהי דרך שתמחיש לנו את נקודות החיבור בינינו לבין לקוחותינו. מיפוי זה יעזור לנו להבין את הציפיות והצרכים של הלקוח בכל שלב.
נוכל למקסם את חווית הלקוח בכל שלב תוך שיפור תהליכי עבודה, הטמעת שירותים חדשים במטרה להגדיל הכנסות ומכירות, לשפר שירות , להעלאות שביעות רצון לקוח.

לקבלת פתרון מתאים, צור קשר >>>