אנו רוצים לבחור מערכת CRM חדשה וחדשנית

מדוע?
כי חוויית לקוח מעולה מתחילה במערכת CRM מצוינת.
מערכת CRM היא המפתח למיצוי תהליכי השירות והמכירה בארגון. היא מאפשרת לנהל את המידע על הלקוחות לכדי תמונה אחודה המשקפת לכל נציג בנקודת הממשק את צרכי הלקוח ואת הטיפול הטוב ביותר. בנוסף, היא מאפשרת לדרגי הניהול לקבל תמונת מצב מלאה על ביצועי השירות והמכירות, ליעל אותם ולשפר אותם.
ההתקדמות העצומה בשנים האחרונות בתחום ה- CRM, מאפשרת שלל הזדמנויות לאימוץ מערכות תומכות וחדשניות הכוללות רכיבים כגון בינה מלאכותית (AI), שירות רב ערוצי, מדיה חברתית ואינטגרציה של קמפיינים שיווקיים.
הטמעה של חדשנות בתחום ה- CRM היא קפיצת דרך חשובה לכל ארגון בתהליכי צמיחה.

פתרון שלנו:
הניסיון הרב של אנשי הצוות ב-IT solutions בתחום ה-CRM, יסייע לך לאפיין את הצרכים של הארגון בצורה המיטבית ולבחור בפתרון הנכון תוך הנגשה והתאמה של הפתרונות המתקדמים ביותר בשטח. אנו פועלים ללא משוא פנים ויודעים לאפיין את הצרכים של הארגון, לשפוט בין הספקים בשונים בתחום ה-CRM, לבחור את הספק המתאים ולאפיין את המערכת הנכונה.
לאחר בחירת המערכת אנו ממשיכים ללוות הארגון בתהליכי ההטמעה, ניהול השינוי הדרכות ויישום בתוך הארגון

דוגמה לפרויקט CRM >>>
לקבלת פתרון מתאים, צור קשר >>>