קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת

CRM דיגיטל 360 הדרכה והטמעה חווית לקוח

יצירת מערך שירות "מנהל אישי" למטופלים
האתגר:
כחלק מתפיסת השירות המתחדשת של קופת החולים, מאוחדת ביקשה לאגד את השירות למטופלים תחת מטרייה של "מנהל שירות אישי" לכל מטופל, אשר יהיה איש הקשר של הלקוח הן במרפאות והן אונליין. מערך זה דרש הגדרת תהליכים ארגוניים וממשקי שירות וכן הגדרת מערכות CRM ייעודיות.
הפתרון:
הוקם פרויקט רוחבי שהתמקד בחוויית לקוח, שיפור מסע הלקוח וטרנספורמציה דיגיטלית.
הפרויקט כלל ליווי וניהול צוותי עבודה לקידום ושיפור תהליכים, כתיבת התהליכים והקמת מערכת CRM מתאימה. אנו ניהלנו את הקמת המערכת עבור מאוחדת ואת תהליכי ההטמעה וההדרכה בארגון.
השינוי בתהליכי העבודה מסייע למאוחדת לייצר בידול בתחום השירות על פני המתחרים.