פריגו

פריגו

CRM דיגיטל 360 מוקדי שירות ניהול השינוי

איחוד מוקדי שירות בארגון גלובלי
האתגר:
חברת פריגו ביצעה שינוי ארגוני שכלל איחוד חטיבות. החברה ביקשה לבחון את מערך השירות המבוזר שלה ולגבש תפיסת הפעלה שתציב את הלקוח במרכז, תקדם חדשנות ודיגיטל ותייעל את פעילות השירות ללקוח והשירות הפנימי. בנוסף, החברה ביקשה לקבל תמיכה באפיון ויישום מערכת SF כמערכת ה- CRM בארגון.
הפתרון:
אנו ניהלנו את פרויקט איחוד מוקדי שירות – שכלל אבחון וגיבוש  חווית שירות. המהלך כלל מהלכים ארגוניים במבנה, הגדרות התפקיד וכו'. כמו כן הובלנו עם הנהלת הארגון שינוי תפיסה ואסטרטגיית שירות, הקמנו את  מערך השירות החדש, הוגדרו מדדי בקרה ומעקב ( KPI'S) והתמקדנו בשיפור תהליכי עבודה במוקד השירות ואל מול הממשקים. במקביל אנו מובילים את תהליך האפיון והטמעת CRM בשירות – פתרון מבוסס salesforce

 

לפני קצת יותר משנה, איחדנו את חטיבת הדיאגנוסטיקה והפארמה בפריגו ישראל, אחת ההחלטות הראשונות שקיבלנו הייתה לאחד את מוקדי השירות ליחידה אחת. קיבלנו המלצות על חברת IT Solutions, את הפרויקט הובילו מיכל שגיא וליאת קינן, יחד עם IT Solutions, ניתחנו את המצב הקיים, קיבלנו החלטות ארגוניות ותוכנית יישום הכוללת תוכנית הפעלה ומבנה ארגוני. בלו"ז יחסית קצר, סיימנו את הפרויקט וכיום יש מוקד שירות אחד בהובלת מנהלת חדשה שגויסה בתמיכת IT Solutions. ליאת וצוות IT Solutions, הובילו בצורה מקצועית ומחויבת גבוהה…

צרו קשר