מגדל

מגדל

CRM חווית לקוח מוקדי שירות

מגדלור אל הלקוח
האתגר:
חברת מגדל, הציבה את הלקוח במרכז וביקשה להגדיר מחדש את תפיסת השירות ואת תהליכי העבודה הנדרשים כדי לשפר את חווית השירות של הלקוח ואת מטרות הארגון בתחום.
הפתרון:
אנו ליווינו את מנהלת השירות של מגדל בהגדרת תפיסת השירות של החברה ומימושה באמצעות הובלת תהליכי שירות חוצי ארגון. חלק מהפרויקט כלל הגדרת תהליכי עבודה רצויים במוקדי שירות הלקוחות ואפיון צרכים למערכת CRM, לרבות ליווי והטמעה במוקדים.