יוניליוור

יוניליוור

CRM דיגיטל 360 מערכי מכירה ושירות

אסטרטגיית מכירות ודיגיטל כמנוע לשיפור רווחיות ויעילות
האתגר:
חטיבת המכירות food solutions שפועלת בשוק העסקי B2B, הבינה שנדרשת להיערך לשינויים הצפויים בשוק הקמעונאות ולשמר ואף להגדיל את ההכנסות והרווחיות שלה ע"י שינוי תפיסת ניהול המכירות והטמעת מערכות תומכות לרבות טרנספורמציה דיגיטלית ו- CRM. מנכ"ל החטיבה ביקש את עזרתנו להוביל מהלכים אלו ולהמליץ על מתווה פתרון.
הפתרון:
אנו ליווינו את הלקוח בבניית מתווה אסטרטגי ותפיסת הפעלה לניהול אפקטיבי של מערך המכירות עבור חטיבת המכירות Food Solutions , וזאת על מנת להבטיח המשך צמיחה בהכנסות ושיפור הרווחיות.
הפרויקט כלל הקמת מוקד מכירות שיהיה בקשר ישיר עם הלקוחות לקבלת הזמנות בצורה חכמה, המשתמשת ביכולות אוטומציה ובינה המגיעים ממערכות המידע ומביאים להגדלת ערך מכל לקוח. בנוסף תהליך זה אפשר למנהלי המכירות בשטח, לקיים תהליכי UP Sell מתקדמים וניהול קשר רציף עם הלקוח.
התהליך כלל גיבוש תהליכי מכירה חדשים, התייחסות לחווית הלקוח בדיגיטל , הגדרת תפקידי מוקד המכירה ומנהל תיקי הלקוח בשטח, שיפור תהליכי, גיבוש חלופות למערכות CRM ומערכות נלוות. תהליך זה סייע להעלאת פוטנציאל הרווחיות העתידי של החטיבה.

 

 

צרו קשר