יוניליוור

יוניליוור

CRM דיגיטל 360 מערכי מכירה ושירות

אסטרטגיית מכירות ודיגיטל כמנוע לשיפור רווחיות ויעילות
האתגר:
חטיבת המכירות food solutions הבינה שנדרשת להיערך לשינויים הצפויים בשוק הקמעונאות ולשמר ואף להגדיל את ההכנסות והרווחיות שלה ע"י שינוי תפיסת ניהול המכירות והטמעת מערכות תומכות לרבות טרנספורמציה דיגיטלית ו- CRM. מנכ"ל החטיבה ביקש את עזרתנו להוביל מהלכים אלו ולהמליץ על מתווה פתרון.
הפתרון:
אנו ליווינו את הלקוח בבניית מתווה אסטרטגי ותפיסת הפעלה לניהול אפקטיבי של מערך המכירות עבור חטיבת המכירות Food Solutions , וזאת על מנת להבטיח המשך צמיחה בהכנסות ושיפור הרווחיות. התהליך כלל גיבוש תהליכי מכירה חדשים, התייחסות לחווית הלקוח בדיגיטל , הגדרת תפקידי מוקד המכירה ומנהל תיקי הלקוח בשטח, שיפור תהליכי, גיבוש חלופות למערכות CRM ומערכות נלוות. תהליך זה סייע להעלאת פוטנציאל הרווחיות העתידי של החטיבה.