בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

CRM איפיון מערכת מידע דיגיטל 360 חווית לקוח

מתקדמים לבנקאות עתידית, דיגיטלית ורב ערוצית
האתגר:
בנק דיסקונט הגדיר חזון ארגוני לבנקאות עתידית.
הבנק ביקש לקדם סביבת עבודה דיגיטלית, רב ערוצית ורב מוקדית שתאפשר חווית משתמש מתקדמת ותומכת בניהול מערכת יחסים חכמה ואפקטיבית בין הבנק ולקוחותיו.
הפתרון:
ליווי הבנק מתבצע במספר פרויקטים אסטרטגיים לביסוס תפיסה אינטגרטיבית לניהול חווית לקוח. פרויקט חוצה ארגון להטמעת מערכת CRM מבית מיקרוסופט דינמיקס בסניפי הבנק ובמוקדי השירות השונים. יישום מודול מובנה לניהול עולם האשראי במערכת ה-CRM המבטיח התייעלות, קיצור משכי טיפול ושיפור ביצועים עסקיים. פיתוח פלטפורמה בענן לתמיכה בתהליכים העסקיים של החטיבה העסקית.
שדרוג סביבת עבודת הבנקאי באמצעות יישום שולחן עבודה אחוד. הוספת ערוצי פנייה מתקדמים ללקוח המחוברים כולם לסביבת עבודת.
כל זאת, היווה חלק ממהלך משמעותי שהוביל הבנק.