בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

CRM איפיון מערכת מידע דיגיטל 360 חווית לקוח

מתקדמים לבנקאות עתידית, דיגיטלית ורב ערוצית
האתגר:
בנק דיסקונט הגדיר חזון ארגוני לבנקאות עתידית.
הבנק ביקש לקדם סביבת עבודה דיגיטלית, רב ערוצית ורב מוקדית שתאפשר חווית משתמש מתקדמת ותומכת בניהול מערכת יחסים חכמה ואפקטיבית בין הבנק ולקוחותיו.
הפתרון:
ליווי הבנק מתבצע במספר פרויקטים אסטרטגיים לביסוס תפיסה אינטגרטיבית לניהול חווית לקוח.
פרויקט חוצה ארגון להטמעת מערכת CRM מבית מיקרוסופט Dynamics בסניפי הבנק ובמוקדי השירות השונים. יישום מודול מובנה לניהול עולם האשראי במערכת ה-CRM המבטיח התייעלות, קיצור משכי טיפול ושיפור ביצועים עסקיים.
בשלב ראשון הפרויקט מומש בחטיבה הקמעונאית והוטמע ברחבי הסניפים ונותן כלים הן לבנקאים והן למנהלים באמצעות כלי בקרה ו dashboards.
בנוסף הוטמע פתרון שולחן עבודה אחוד מבית Jacada כדי לאפשר לנותן השירות מקום מרכזי אחד שמאפשר תמונת לקוח ויכול להתנווט בצורה חכמה למערכות התפעוליות. בנוסף, הוספת ערוצי פנייה מתקדמים ללקוח המחוברים כולם לסביבת העבודה.
בהמשך עלה צורך מהחטיבה העסקית והאגף המסחרי להשתמש באותה פלטפורמה עבור הצרכים שלהם. הוטמע פתרון Dynamics 365  בענן לתמיכה בתהליכים העסקיים של החטיבה העסקית.
כל זאת, היווה חלק ממהלך משמעותי שהוביל הבנק.

צרו קשר