חברות וארגונים יודעים ללכוד, לתעד ואף להקליט את כל השיחות המתקיימות באמצעות מערכות הטלפוניה הקוית האירגוניות, הדוא"ל ואף מדיה חברתית. אלא שעד 60% מהאינטראקציות העיסקיות היום (שיחות, SMS, Whatsapp) מתבצעות דווקא בטלפון הסלולרי (מגמה שהואצה דרסטית ב-2020 מסיבות מובנות). אירגונים רבים חסרים כיום את היכולת לשלב באופן אוטומטי שיחות ממכשירים ניידים, הודעות SMS וכו' לתוך מערכות ה – CRM שלהם, מה שגורם לכך שמידע עסקי חשוב ותהליכי מכירה הנוצרים במהלך השיחות הללו עם הלקוחות לא נשמרים! ואם נחשוב על זה רגע – כולנו on the go  – כמעט כל הזמן…

מדובר למשל בכל שיחות המכירה באמצעות ניידים – של אנשי מכירות השטח, מנהלי לקוח, שירות ותמיכה.

על מנת לפתור את הבעיה נדרש פיתרון ייחודי אוטומטי המאפשר לכידה, הקלטה ושילוב של שיחות עיסקיות בלבד בטלפונים ניידים של אנשי הארגון לתוך מערכות ה – CRM  ללא צורך בהתערבות של המשתמש, בין אם העובד נמצא במשרד, בבית, בנסיעות או בחו"ל. התיעוד צריך לאפשר מעקב מלא אחר תהליכי מכירה, שירות לקוחות, אנליטיקה, וניתוחי AI ו – BI  של התקשורת הסלולרית עם הלקוחות.

מעבר לכך, הפתרון חייב להיתמך בכל רשת סלולרית – כפתרון סלולרי ולא אפליקצית  VoIP (טכנולוגיה שמתאפיינת בבעיות איכות קול, בעיות אמינות וזמינות הנובעות מתשתיות אינטרנט לא יציבות וכו'), וכן לעבוד עם מגוון תוכנות CRM, ומבחר סוגי המכשירים ומערכות ההפעלה android ו -iPhone.

הפתרון צריך להיות אוניברסלי ולהתאים לחברות ואירגונים ממגוון ענפים (פיננסים, בריאות, שירותים, תקשורת ואחרים) ולשרת עובדים במגוון תחומים – מכירות, תמיכה, שירות וכמובן כל תפקיד המצריך שימוש בתקשורת סלולרית (שיחות, טקסט, Whatsapp וכו').

לדוגמא – פתרון כזה הוטמע לאחרונה במספר חברות ביטוח (פלתורס, כנען, BMC ואחרות) לטובת הקלטה של שיחות סלולר עסקיות בין סוכנים ולקוחותיהם ולקוחות פוטנציאליים, ושילובן עם מערכות ההקלטה וה-CRM של החברה.

פתרון שכזה, (מבית Mobile2CRM) מאפשר לכידה, הקלטה ושילוב של שיחות והודעות מטלפונים ניידים (פרטיים או טלפון חברה) – ומספק מענה לדרישת הרגולציה לתיעוד ומעקב אחר שיחות מכירה והודעות תוך הפרדה מהשיחות וההודעות הפרטיות של העובד ושמירת פרטיותו. החברה והעובדים כאחד נהנים מ:

    • שילוב פשוט ומהיר עם מערכות CRM והקלטות ( Salesforce, Novidea ועוד)
    • יכולת תיעוד וניתוח של השיחות עם הלקוח
    • קשר מנוהל, מנוטר ובר שליטה עם הלקוח
    • תקשורת אישית עם הלקוח במגוון ערוצים רחב – שיחות, SMS ועוד – שידרוג דרמטי של איכות השירות
    • הוספת קו/מספר עיסקי (סלולרי – לא VoIP) על הסמארטפון של העובד

הפיתרון הוא ברמת הרשת הסלולרית – דבר המבטיח את איכות הקול, ומספק אמינות ושירותיות בניגוד לפתרונות VOIP, וכן עובד עם מגוון תוכנות  CRM או תוכנות הניהול הנפוצות.

אז איך בעצם זה עובד?

עם רישום החברה במערכת, היא מקבלת פרופיל עסקי לכל עובד. עובדים עם פרופילים עסקיים, מתקינים את היישום למכשירים הניידים שלהם ומשתמשים בו לאינטראקציות הקשורות לעבודתם. רק אינטראקציות שבוצעו באמצעות הפרופיל העסקי מתועדות ב-CRM.  אינטראקציות פרטיות שנעשו דרך המספר הפרטי נותרות פרטיות ואינן מתועדות – כך נשמרת פרטיות העובד.

הטכנולוגיה של Mobile2CRM מבוססת ענן, ומאפשרת:

    • לאתר, להקליט ולשמור את השיחות וה- SMS המבוצעות דרך הפרופילים העסקיים
    • לספק אבטחת נתונים מורחבת תוך שמירה על פרטיות המשתמשים
    • לנתב את השיחות לספק הסלולר הרלוונטי ומשם למכשיר הנייד וליעדים הסופים
    • לשלב אוטומטית את כל פרטי השיחה לתוך מערכת ה- CRM
    • הפלטפורמה נפרסת על מספר עננים מסונכרנים ביבשות שונות ומבטיחה זמינות גבוהה, יתירות ושירות בזמן אמת – לחברות הפעלות גלובלית

יתרונות נוספים:

    • הגדלת המכירות – אינטראקציות ניידות הופכות למקור נתונים חשוב לשיפור ויעילות תהליכי מכירה ושירות
    • שיפור יכולת השליטה והמעקב אחר סוכני המכירות והשירות בכל מקום, בכל עת
    • אנליטיקה של שיחות מובייל וניתוח AI ו- BI
    • שמירה על פרטיות – שיחות עסקיות בלבד מוקלטות ומתועדות. השיחות האישיות של העובדים נותרות פרטיות ומאובטחות
    • עמידה בדרישות רגולציה

אלה הן כמובן תועלות הנובעות מעצם פתרון הבעיה העיקרית – אתם "מרויחים מחדש" את  60% מהמידע שהיה הולך לאיבוד אילולא היה פיתרון המאפשר ליירט, לתעד, להקליט ולשמור את המידע על התקשורת הסלולרית העיסקית שלכם ב-CRM.

לפרטים נוספים צרו קשר כאן