כנס בנושא חווית לקוח ורב ערוציות בשיתוף חברת ONE1 בהובלתה של גילי שלזינגר סמנכ"לית השיווק.

בכנס הוצגו פתרונות טכנולוגים לשיפור חווית הלקוח ותקשורת רב ערוצית. כגון IVR ויזואלי, מערכות לניהול טכנאי שטח, מערכת לניהול קשר לקוח רב ערוצי, ועוד.

כפי שהוצג בכנס על ידי ליאת קינן יועצת ארגונית ומנהלת פרויקטים בחברתנו, הדרך להטמעה מוצלחת מתחילה בתכנון אסטרטגיית שירות וממשיכה בבחירה נכונה של המערכת, הטמעה ויישום נכונים, בשיתוף מלא עם הארגון ותכנית לניהול השינוי.

נשמח ללוות אתכם בגיבוש אסטרטגיית שירות, CRM ודיגיטל הן בהיבט הארגוני תהליכי והן בהיבטים הטכנולוגיים ויחד לקדם את השירות והחדשנות בארגונכם.