ניהול ידע

ניהול ידע= תפיסה. אסטרטגיית על בארגון המורכבת מתרבות ארגונית, תהליכים עסקיים  הון אנושי  וטכנולוגיות תומכות.

הארגונים היום נמצאים בתנועה ומתמדת ונדרשים  לשינויים מהירים. מה שחייב להישאר יציב זה הטיפול בידע המצטבר (גלוי וסמוי כאחד). ארגונים הפועלים לנהל את נכסי המידע והידע שלהם, ייהנו ממיקסום השימוש במשאבי הארגון ומחדשנות פורצת דרך. הידע תומך בהחלטות ומסייע בפעילויות פשוטות ומורכבות כאחד. ככל שהידע הארגוני מסודר, מאורגן, מופשט וברור יכך יש הקלה וחסכון במשאבים הארגוניים.

אסטרטגית ניהול ידע נכונה  כוללת טיפוח תרבות ארגונית של שיתוף בידע, במומחיות של עובדים, עידוד למידה ארגונית והפקת לקחים מפעילות עבר.  כל אלה מסייעים לארגון להתאים עצמו לקצב הצרכים המשתנים בסביבתו תוך שמירה על רלוונטיות ותחרותיות.

ניהול ידע אינו מטרה בפני עצמה אלא אמצעי להשגת מטרות ארגוניות/עסקיות כמו:  

  • קיצור משך הזמן הנדרש לביצוע משימות
  • הימנעות מ "המצאת הגלגל מחדש"
  • הקטנת טעויות חוזרות/ תקלות
  • קיצור משכי הכשרת עובדים חדשים
  • הגדלת עצמאות העובד והפחתת תלותו בגורמים חיצוניים
  • שיפור השירות ללקוחות, ועוד

IT Solutions מלווה ומטמיעה פרוייקטי ניהול ידע תוך מתן מענה ל:

צרו קשר