תחום ERP

מערכת ERP *עדכנית* היא מפתח מרכזי לניהול מיטבי של כלל הפעילות התפעולית, הפיננסית והלוגיסטית של הארגון בעידן הדיגיטלי ובכלל – והיא מחליפה את מערכות הליבה הישנות שהיו נהוגות בארגונים בעבר. המערכת מאפשרת למנהלים ועובדים כאחד, לייעל את תהליכי העבודה ולנהל בקלות משימות שוטפות כגון הנהלת חשבונות, ניהול תקציב, ניהול דרישה והזמנה של רכש, קבלת וקליטת הסחורה, ניהול תשלומים, ניהול מלאי, ניהול יצור, בילינג.

היכולת לנהל את כלל הפעילות הארגונית במערכת אחת, מאפשרת שליטה מקסימלית בנתונים פיננסים, לוגיסטיים ותפעוליים ברמה של 360 מעלות. היום, עם המודעות הגוברת לקשרים החזקים שבין פרודוקטיביות וחווית עובד, נתפשת מערכת ה –ERP  כחוליה מרכזית בשרשרת זו. חשוב לציין, שהיום קיימות מערכות ERP מתקדמות המאפשרות פרסונליזציה למשתמשים שלהם בורטיקלים השונים כולל ניהול מותאם למערכי ייצור, שירות וניהול פרויקטים, לצד מודולים המותאמים במיוחד לחברות נדל"ן ואנרגיה, מודולים מתקדמים לצרכי בילינג ועוד, המאפשרים התאמה אישית מושלמת לצרכי הארגון, ברמה שלא היתה בעבר.

ב -IT Solutions  אנו עובדות/ים עם מגוון מערכות ERP וביניהן Oracle, SAP,Priority , Microsoft ועוד – אבל חשוב לציין כי כל פתרון שנמליץ עליו, יבחר בצורה בלתי תלויה לחלוטין, בהתאם לצרכי הלקוח, אופי הפעילות, הצרכים, המטרות העסקיות והתפעוליות והתקציב המשתנה.


מה יוצא לכם/ן מזה?

1. שקיפות וזמינות נתונים – היכולת שלכם לראות את כל הנתונים הרלוונטיים, בכל מקום ובכל זמן עם ממשקים מותאמים לעבודה מרחוק, כולל מובייל

2. עליה ביעילות העבודה – עבודה מהירה ויעילה יותר – זמינות הנתונים לצד אוטומציות מותאמות לצרכי הארגון, יאפשרו עבודה יעילה יותר ומהירה יותר

3. הורדת השימוש בניירת – אחד היתרונות המרכזיים בהטמעת מערכת ERP אשר מאפשרת הורדה למינימום של עבודת ניירת וחוסכת זמן ומשאבי אנוש

4. עבודה מכל מקום – מערכות הER החדשות הינן מבוססות ענן, ומותאמות לעידן העבודה מרחוק כולל תמיכה במכשירים שונים

5. שיפור רמות המלאי – תוכלו למצוא ולשמור על נקודת האיזון שמשלבות בין רמות המלאי האופטימליות והכדאיות לארגון

6. שיפור רמות המזומנים – שליטה מיטבית על אלמנטים כמו ניהול תקציב, ניהול הוצאות, ניהול הכנסות ושליטה טובה יותר בדינאמיות התזרימית כולל מתן המלצות בהתאמה אישית בהתאם לצרכים ולמטרות שהוגדרו

7. שיפור ה – WROKFLOW הארגוני – מבחינת תהליכים פיננסים שונים, מלאים ולוגיסטיקה תוך צמצום וחסכון בזמני עבודה, צמצום כמות פעולות והעלאת רמת היעילות והתפוקה של מערכי הארגון

8. שיפור של חווית העובד – על ידי אפשור תהליכי עבודה מתקדמים, מדויקים ומהירים יותר ומעבר לעבודה המתאפיינת יותר בשליטה ובקרה ופחות פעולות של תפעול ידני חזרתי, מעייף ושוחק.

9. שיפור רמות קשב ופרודוקטיביות – הנגזרות מתוך המעבר לעבודה עם מערכת אחת שמנגישה את המידע מקצה לקצה, מאפשרת שליטה מיטבית במידע ויותר פרודוקטיביות – במינימום זמן

10. ניהול משימות המאפשר ביצוע מעקב, מדידת SLA של תהליכים ספציפיים שיש לשים עליהם דגש, כולל אפשרות לתיעדוף משימות ושימוש במנגנונים של התרעות אוטומטיות

11. יצירת דוחות ודשבורדים בהתאמה אישית כולל אפשרויות ויזואליזציה נוחות ומשודרגות אשר מאפשרים שיפור של חווית המשתמש ושל נוחות העבודה על המערכת.

12. שיפור בנגישות, בזרימת המידע ובשיתופו בין הפונקציות העסקיות בארגון, כולל אפשרויות גמישות לשיתוף המידע מחוץ לארגון עם בעלי עניין


איך עושים את זה יחד?

שלב ראשון: בשלב זה נשים דגש על למידת הצרכים העסקיים הקיימים והעתידיים של החברה  בטווח הקצר והארוך כולל בחינת ההיבטים הפיננסיים, משאבי אנוש, לוגיסטיקה ורכש. בנוסף, נבצע מיפוי של תהליכי העבודה והקשרים ביניהם, נבין את היקפי הפעילות, נמפה את המשתמשים העיקריים והצרכים שלהם, נלמד את הסביבה הטכנולוגית הקיימת כולל הממשקים בין המערכות השונות ונאפיין ממשקים, משתמשים והסבות. את כל הנתונים נאסוף על ידי ביצוע ראיונות עם הגורמים המרכזיים, לימוד החומרים והארגוניים והמערכות, ובחינתBEST PRACTICES. התוצר של שלב זה הינו מסמך דרישות RFI או RFP, מוגדר וממוקד.

שלב שני: בשלב זה נלווה אתכם/ן  בתהליך בחירת הספק כולל מענה לשאלות הבהרה בהיבט המקצועי, סיוע בבחינת עמידה בתנאי הסף וקריטריונים לבחירה, השתתפות בכנס מציעים (במידה ויהיה) וליווי בבחינת המענה המקצועי – עבור ספקים שיעברו לשלב זה ואחרי בדיקת עמידה בתנאי הסף.

שלב שלישי: ניהול הפרויקט כולל ניהול הספק, וניהול המשימות בצד הארגון, כבשר מבשרו.
בשלב זה נלווה את איפיון ופיתוח ההתאמות בפלטפורמה, נתכנן ונבצע בדיקות קבלה, נלווה את תכנון ההטמעה עד לעלייה לאוויר וכן נבצע בקרות לצד הדרכות של משתמשי הקצה. כל אלו יכללו תהליך מסודר שיכלול פגישות ו – וועדות היגוי, תוך ניהול סיכונים ותקציב, והתווית פתרונות עד לאישור תוצרים.


שאלות שכדאי לשאול?

1. האם יש לכם/ן בארגון מערכת ERP בשימוש?

2. האם מערכת ה – ERP  שלכם/ן הינה UP TO DATE והאם היא בעלת יכולות עדכניות ומתקדמות?

3. האם מערכת ה – ERP מתאימה לגודל הארגון שלכם ולצרכים המשתנים שלו בעידן הדיגיטלי?

4. היכן ישנן היום בעיות באופן ניהול התהליכים הלוגיסטיים, הפיננסים ו\או הטכנולוגיים בארגון שלכם/ן שמערכת ERP יכולה לסייע לפתור?

5. האם מערכת ה –ERP  הנוכחית של הארגון, מותאמת למציאות של עבודה מרחוק, כולל אפשרויות שימוש במכשירים שונים (למשל, מובייל)?

6. האם הארגון שלך מתאפיין עדיין בהרבה עבודה ידנית או חזרתית שפוגמת בפרודוקטיביות של העובדים/ות ובתפיסת העבודה שלהם/ן?

7. האם הארגון שלך יודע לאפשר לעובדים השונים ולמחלקות השונות חווית שימוש מותאמת, שמאפשרת איתור ושליפת נתונים יעילה ומהירה יותר?

8. האם הארגון שלך עובד עם מערכת ERP שמותאמת בצורה אידיאלית לאופי הפעילות שלו, בדגש על אלמנטים של מלאי ואפשרויות בילינג מתקדמות?


למי זה מיועד?

מנהלי/ות IT שמתפקדים כמנהיגים טכנולוגיים ועסקיים ומבקשים להוביל מהלך עסקי וטכנולוגי של שדרוג מערכות אשר תשפיע על חווית העובד, תשפר תהליכים ארגוניים ותאפשר שליטה פיננסית מיטיבית בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית כולל יצירה של סביבת עבודה פרודוקטיבית ומתקדמת יותר

מנהלי כספים – שרוצים לייצר סביבת עבודה יעילה, פרודוקטיבית ורווחית יותר ובנוסף לתכנן ולשלוט טוב יותר בהכנסות ובהוצאות שלהם, לשלוט בתקציב ובמידע, ולצמצם את העלות התפעולית במחלקות השונות

מנכ"לים/ות – שמעוניינים לבחון האם התהליכים בחברה שלהם מותאמים לעידן דיגיטלי של חווית לקוח וחווית עובד ורוצים לשלוט יותר במידע התפעולי, הפיננסי והכלכלי של כלל מחלקות החברה

צרו קשר