ניהול מערכות המידע הארגוניות דורש ידע נרחב, היכרות עם התחום ויכולת להבין לעומק את צרכי הארגון. מטרתן של מערכות המידע הן להביא לשיפור ביעילותו של הארגון, וקיימת חשיבות רבה לאופן בו הן מוטמעות ומיושמות לרוחב הארגון.
כל חברה, עסק או ארגון בנוי על תהליכים. כיצד מתנהל הטיפול בהזמנה? מי אחראי על חווית השירות של הלקוח? באיזה אופן מתקבלות ההחלטות? איזה מידע יש לכל בעל תפקיד? איך מתבצעת מכירה? איך מטפלים במשבר? לעתים תהליכים אלו מובנים מלמעלה ולעתים הם נקבעים באופן שרירותי על ידי השטח. על מנת להשיג יעדים עסקיים – לשפר רווחיות, להגדיל מכירות, לייעל את הייצור – עלינו להתאים את התהליכים הארגוניים כך שישרתו את המטרות שלנו. אנשי המקצוע של IT Solutions משלבים מבט מבחוץ…
כיום תחום הדיגיטל הינו חלק מהותי מליבת העשייה בארגון – בשירות, בשיווק, בתפעול ובמכירות. מערך Omnichannel במוקדי השירות אשר מעניק ללקוח מענה בכל ערוץ פניה או מכירה, שילוב של פעילות מדיה חברתית, אפליקציות תומכות, פורטל פנים ארגוני, ניטור משפכי שיווק ועוד. החדשנות הבלתי פוסקת בתחום ה-360 מצריכים כל ארגון לחשיבה דינמית אשר מעניקה מענה לצרכים ושומרת עליו מוכן לעתיד, בכל רגע נתון. ההיכרות הרחבה שלנו עם המערכות, האפשרויות והחדשנות מאפשרות לנו לשלב את הכלים הנדרשים בתוך מערך הארגון, לסייע הטמעה…
מערכי שירות ומכירה הינם הפנים של הארגון אל מול הלקוחות. זהו ממשק קריטי להצלחת כל ארגון אשר עובד עם לקוחות – בין אם מדובר על B2B, B2C . בחברת IT solutions קיים ידע עצום על ניהול והשבחת מוקדים, מערכי שירות וצוותי מכירה. אנו יודעים לשפר את עבודת הצוות באמצעות הגדרת שיטות ושגרות, לקדם ולהגדיר תהליכי עבודה חדשניים מותאמים לצורכי הלקוח ולחוויית העובד. יחד עם לקוחותינו הצלחנו להגיע להישגים מרשימים של קיצור SLA, העלאת ציון סקרי שביעות רצון לקוח ב- 30%…