IT Solutions
תכנון, יעוץ וניהול מערכות מידע

מערכת CRM

הבסיס להצלחתו העסקית של כל ארגון הוא הלקוחות שלו. מתוך הבנה זו, פותחה בשנים האחרונות התפיסה הארגונית של ניהול קשרי לקוחות (CRM- Customer Relationship Management). תפיסה זו מציבה את הלקוח בראש סדרי העדיפויות של הארגון, ודוגלת בהירתמות כל הארגון לפעילות ממוקדת לקוח.

מערכות ה-CRM  מאפשרות לממש תפיסה ארגונית זו, מהוות תשתית לתהליכים העסקיים של הארגון ומאפשרות למקסם את הפוטנציאל העסקי בכל שלב של מחזור חיי הלקוח: איתור הזדמנויות מכירה וניהול לידים, מכירה וגיוס לקוחות, שירות, מכירה חוזרת, הגברת נאמנות ושימור ועוד.

ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מערכות CRM, המתאימות ליישום בעסקים מסוגים שונים ובגדלים שונים. על מנת שהמערכת תתאים לצרכי הארגון שלכם, תידרשו לעיתים לבצע שינויים והתאמות מועטים, ולעיתים ידרשו שינויים והתאמות רבים בכדי לשלב את המערכת בארגון.

ל-IT Solutions ניסיון עשיר בניהול פרויקטי CRM בארגונים קטנים, בינוניים וגדולים מתחומים מגוונים. מנהלי הפרויקטים של החברה מתמחים בבחירה ובהתאמת מערכת ה-CRM לארגון על בסיס ניתוח הצרכים הייחודיים שלו ובחינת תשתיות המידע הקיימות.

ל-IT Solutions  היכרות וניסיון רב עם מערכות CRM מובילות כגון:Microsoft Dynamics SalesForce, Oracle, Siebel, SAP CRM, Pivotal ,PeopleSoft, MyBusiness ועוד.

מנהלי הפרויקטים של IT Solutions מסייעים לארגון באפיון ובהגדרת המידע לממשקים בין מערכת ה-CRM למערכות הליבה הארגוניות, ומלווים את התהליך על כל שלביו, עד ליישום ולהטמעה המוצלחת של המערכת.

יתרונות הטמעת מערכת CRM בארגון:

  • מערכת CRM מאפשרת לנהל את מערכת היחסים עם הלקוח בצורה האופטימלית ביותר, כאשר כל האינטראקציות עם הלקוח מרוכזות במקום אחד, והמידע הרלוונטי זמין לגורם המטפל בארגון בנקודת המגע עם הלקוח.
  • הבניית התהליכים העסקיים במערכת CRM  מאפשרת לייצר חווית לקוח אחידה בכל התקשרות עם הארגון ובכל ערוץ התקשרות.
  • איסוף המידע מתוך המגעים עם הלקוח וריכוזו במקום אחד מהווה כוח עצום לארגון. ניתן למנף אותו וכך להתאים ללקוח מוצרים ושירותים, לשמר ולהגדיל את בסיס הלקוחות הרווחיים של החברה,  ליצור מערכת יחסים לטווח ארוך, להעלות את נאמנותם ולהעמיק את פעילות הארגון מול הלקוחות הקיימים.
  • ניתוח המידע על לקוחות הקיימים מאפשר שימור לקוחות לאורך זמן, מניעת נטישה לפני התרחשותה, חקירת מקרי נטישה והחזרת לקוחות שנטשו.
  • כלי ניהול ובקרה מובנים במערכת מאפשרים למנהלים בדרגות שונות לקבל תמונת מצב על תפקוד העובדים שלהם אל מול סטאטוס הטיפול בפניות הלקוחות והצפת חריגים.
  • יישום CRM מביא עמו תועלת נוספת של חיסכון במשאבי הארגון באמצעות כלי מדידה ובקרה של המשאבים הארגוניים וכן הקצאתם באופן מושכל ונכון.
  • מערכת ה-CRM  מתממשקת למערכות הליבה (Legacy Systems) של הארגון ומאפשרת להרחיב את התהליכים העסקיים המנוהלים בה.