IT Solutions החלה בפרויקט בחברת אלטמן

אלטמן חברה מקבוצת "מוצרי מעברות", החברה פועלת בתחום תוספי התזונה וההומאופתיה.  

החברה עוסקת בפיתוח, מיתוג, מכירה והפצה של תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים, הומאופתיה, מוצרי קוסמטיקה רפואית, מזון טבעי ואורגני.

לקוחות החברה כוללים בתי מרקחת, רשתות פארמים בתי מרקחת פרטיים, קופות החולים ובתי טבע.

בשנה האחרונה החברה הגדירה מחדש את האסטרטגיה השוייקית שלה וכחלק מתהליך זה שמה לעצמה יעד להתמקד בצרכניה ולתת מענה ממוקד לקוח תוך שימוש במגוון המגעים עם הצרכן למענה למכלול צרכיו, ליצירת חווית לקוח חיובית  ובעלת ערך, ולהגדלת נאמנותו למוצרי החברה.

לשם כך החליטה לבחון מערכת לניהול קשרי לקוחות שתאפשר יישום האסטרטגיה.נציגי החברה החלו את התהליך אך הרגישו שאין בידהם מספיק נסיון וידע ע"מ לקבל החלטות מהותיות הנוגעות לליבת העסק ועל כן החליטו לצרף אותנו כמומחים בתחום

החברה פנתה ליועצינו בבקשה לבצע בחינת היעדים העסקיים והצרכים של החברה ולהמליץ על  מערכת לניהול קשרי לקוחות שתאפשר תמיכה ביעדים אלה .

התהליך כלל ראיונות, תצפיות, ניתוח מידע קיים ודיון בחזון.

בסיום התהליך , המלצנו על מערכת שתתאים ליעדים אלה בכפוף להתאמה לדרישות ולתקציב. המערכת שנבחרה הינה Microsoft Dynamics CRM

בשלב שני ליווינו את החברה בכתיבת והפצת מסמך דרישות מפורט למערכת, יצירת קשר וניהול מגעים עם מספר ספקים של התכנה ועד לסגירת הסכם.

בשלב שלישי ייעצנו לחברה בכל הנוגע לאופן יישום התהליכים במערכת, באופן שיהיה האפקטיבי ביותר מבחינתם, זאת לאור נסיוננו המעשי והייעוצי בתחום ובשיתוף עם "הלקוחות הפנימיים" של החברה, מנהלת הפרוייקט ונציגי ספק היישום.

היום החברה נמצאת בשלב הפיתוח.