חדשות



איך אתם אוהבים לקבל את השירות שלכם? ואיפה אתם אוהבים לקבל אותו?

 

איך אתם אוהבים לקבל את השירות שלכם? ואיפה אתם אוהבים לקבל אותו?

יש כיום אינספור ערוצי התקשורת בהם לקוח וארגון יכולים לתקשר. ערוצים אשר זמינים כמעט בכל מקום ובכל שעה.
מציאות זו מציבה בפני הלקוחות את היכולות לקבוע ולבחור את הערוצים בהם הם רוצים לקבל שירות מהארגונים.
זוהי הזדמנות עצומה אבל גם אתגר גדול - ארגונים צריכים להתאים את המערך הארגוני כדי לספק שירותים בערוצים המועדפים על לקוחותיהם ולא רק בערוצים בהם הם רגילים או מעוניינים לספק שירות.

ועם הערוצים החדשים מגיעים גם סטנדרטים חדשים - מחקרים מראים כי הלקוחות מצפים לקבל את המענה בזמן תגובה מהיר - תוך פחות משעה במדיה החברתית.
מציאות זו הובילה אותנו בחודשים האחרונים למסע מרתק ומאתגר עם מחלקת השירות של קופת חולים "מאוחדת" שהשכילה להבין את חשיבות הערוצים הדיגיטליים והחברתיים.
הוחלט שהמאמץ לפגוש את הלקוחות במדיה החברתית יהיה לא רק טכני, אלא יותאם לרמה, לסגנון ולחוויה שהלקוחות מצפים לקבל. 
בהובלת מנהלת השירות שרון פרחי חן, הוצבה המטרה לספק בערוצים החברתיים שירות מקצועי, אישי וקשוב מהיר ויעיל.
במסגרת הפרויקט הקמנו צוות "שירות דיגיטלי" ייעודי ואיכותי המתמקד בפניות של לקוחות המדיה החברתית. ציידנו בתהליכי שירות סדורים , שפת שירות חדשה,
וכתבנו ספר השירות במדיה החברתית - מסמך מפורט ובו החזון, המטרות, המדדים ועקרונות העבודה שילוו את הארגון בדרכו החדשה במדיה החברתית. התוצאה היא מרגשת ואפקטיבית מהיום הראשון לפעילות.
זוהי דוגמא נהדרת לתהליכים שכל ארגון צריך להיות מודע אליהם ולנהל - כי הלקוחות שלכם כבר מזמן שם, כלומר - כאן. במדיה החברתית.
תודה למירב שאול דנון Meirav Danon Shaul מנהלת הפרויקט מטעם IT-Solutions

 

מאוחדת

 

דרושים מנהלי פרויקטים

מנהל פרויקט פריוריטיCRM וחווית לקוח

 

עליה לאוויר של מערכת ה CRM ששמה Super View לתמיכה בפעילות האונליין בשופרסל

בשנים האחרונות שופרסל הפכה את החיים של כולנו לקלים יותר עם מהפכת הקניות באינטרנט. אך התאוצה העצומה של פעילות האונליין דרשה הערכות מחדש גם בטיפול בפניות הלקוחות - להטמיע מערכת חדשה ולהוביל שינוי בארגון ובתהליכים.
אנו גאים בעליה לאוויר של מערכת ה CRM ששמה Super View לתמיכה בפעילות האונליין של החברה. לאחר תהליך אותו הובלנו בשנה האחרונה. כולנו בטוחים ששופרסל תמשיך לכבוש פסגות חדשות של חדשנות ושירות בעולם משתנה ושמחים לחגוג ביחד עם השותפים המדהימים שלנו ברשת, ועם העוגה המיוחדת לכבוד האירוע.
תודה למיכל שגיא-שמיר ושרון הייניש שהובילו את הפרויקט מטעמנו.

WhatsApp Image 2018-02-12 at 21.34.56WhatsApp Image 2018-02-12 at 21.34.54

 

 

עלייה לאוויר של מערכות CRM ארגוניות חדשות מבית MS dynamics 365 באלדן


כשבאלדן אומרים "נותנים את הנשמה" הם מדברים על שירות לקוחות מעולה. זו בדיוק הסיבה שהארגון מקפיד כל הזמן על התחדשות מתמדת.
לפני שנה וחצי התחלנו להטמיע בהדרגה מערכות CRM ארגוניות חדשות מבית MS dynamics 365. 
היום המערכת מוטמעת שני אגפים נוספים ליסינג והשכרה.
הפרויקט מובל על ידי אורנה ראובני מ- IT Solutions בעבודת צוות ובשיתוף פעולה מלא עם המיישם מרטין קורן (CRM Integration) ועם צוות המחשוב המסור של אלדן.
אנו בטוחים שקפיצת המדרגה תסייע לאלדן להעניק גם ב-2018, חווית לקוח מעולה שמשלבת בין חיוך לבין טכנולוגיה מצוינת.

צוות אלדן היקר

 

עברנו למשרד חדש רחוב שחם 30 פ"ת

עוברים משרד

 
<< התחלה < הקודם 1 2 3 4 5 6 הבא > סיום >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL